tisdag 7 januari 2014

Top Ten Tuesday-Top 10 Goals/Resolutions For 2014



                                   

Jag tänkte börja med något som jag sett många bokbloggare göra, nämligen Top
Ten Tuesday som anordnas varje vecka av The Broke and the Bookish. Den här 
veckans ämne är topp tio mål eller löften för 2014.


5. Läsa Sagan om Ringen av J.R.R Tolkien (Härifrån kommer bilden)



(liten del av min TBR-pile)

4. Försöka läsa 25 hyllvärmare (Jag är väldigt dålig på att göra det...)




3. Läsa något av Alice Munro. Borde inte vara för svårt då jag fick denna i julklapp... (Bild)




2. Läsa 5 klassiker. (Bild)


1. Nummer ett blir faktiskt att försöka hålla igång den här bloggen.

Ja, hehe. Kom inte på fler än fem olika löften, jag gillar inte att läsa bara för att jag måste. Förhoppningsvis kommer jag att klara i alla fall ett av dem....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar