torsdag 2 april 2015

Månadssammanfattning - Mars 2015


Jag är ganska nöjd med den här månaden. Min svacka från februari höll i sig i början, men de sista två veckorna fick jag i alla fall en del läst.

Lästa böcker:

      

    



  • Gone Girl av Gillian Flynn
  • Tristan och Isolde nedtecknad av Joseph Bédier
  • Amsterdam av Ian McEwan
  • Vicious av V. E. Schwab
  • Min morbror trollkarlen av C. S Lewis 
  • A Darker Shade of Magic av V.E. Schwab

De bästa böckerna var helt klart de av av V. E. Schwab, de var väldigt spännande och välskrivna. Amsterdam och Tristan och Isolde läste jag i skolan, och jag tyckte förvånansvärt mycket om båda två. Gone Girl var ett bokreafynd som jag läste snabbt men som var ganska deprimerande, och Min morbror trollkarlen var ett kärt återbesök hos en av mina favoritserier sedan jag var liten, Narnia. 

----

Jag har faktiskt inte sett några filmer alls den här månaden, vilket känns lite märkligt. Men jag har ett par hemma som jag har velat se ett bra tag nu, så jag hoppas på att kunna ta tag i dem i april.

----

TV-serier jag har kollat på:




                                   
























  • Modern Family - säsong 6
  • The Fosters - säsong 1-2
  • Glee - säsong 6
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar